Proč byla moje žádost o výplatu stornována?

Storno může mít různé důvody:

  • Výplaty se mohou provádět pouze z platebních prostředků, případně bankovních účtů/na platební prostředky, případně bankovní účty, které znějí na jméno majitele účtu PartyPoker.
  • Výplata bezplatné sázky, případně herního zůstatku a marketingového bonusu se řídí podmínkami promoční akce.
  • Pokud se uskutečněné vklady nepoužívají pro účast v naší rozsáhlé nabídce, nýbrž je požádáno o jejich výplatu, může společnost PartyPoker tyto žádosti v jednotlivých případech stornovat místo, aby provedla jejich výplatu, jak bylo žádáno.
  • společnost PartyPoker si vyhrazuje právo u plateb kreditními kartami tyto karty v jednotlivých případech ověřit požádáním o jejich kopie.
  • Výplaty mohou být provedeny až po přijetí úředního průkazu s fotografií.