Visa Card – často kladené otázky

  1. Které kreditní/debetní karty přijímáte?
  2. Proč se mi nepodařilo provést transakci kreditní kartou?
  3. Jak mohu na svůj účet vložit prostředky pomocí služby Visa Card?
  4. Jsou za provedení převodu účtovány nějaké poplatky?
  5. Jak dlouho trvá převod peněz na můj účet?
  6. Mohu na svoji kreditní kartu provést výběr?
  7. Je poskytnutí informací o mé kreditní kartě bezpečné?
  8. Přijímáte debetní karty?

1. Které kreditní/debetní karty přijímáte?

Přijímáme karty VISA a MasterCard.

2.Proč se mi nepodařilo provést transakci kreditní kartou?

Nejčastější důvody jsou tyto:

  1. Nemáte dostatek finančních prostředků (zkontrolujte si prosím zůstatek na kartě).
  2. Přečerpali jste svůj úvěrový limit.
  3. Zadali jste neúplné nebo nesprávné informace. Zadané jméno, adresa a telefonní číslo musí odpovídat záznamům společnosti, která kreditní kartu vydala.
  4. Nezadali jste správný bezpečnostní kód CVV2 (třímístný kód na zadní straně kreditní karty).
  5. Banka, která kreditní kartu vydala, nepodporuje transakce související s internetovými hrami. V tomto případě prosím zkuste jinou kreditní kartu nebo zvolte jiný způsob vkladu.

3. Jak mohu na svůj účet vložit prostředky pomocí služby Visa Card?

Chcete-li na svůj účet přidat prostředky pomocí kreditní karty, postupujte podle následujících kroků:

  1. Přihlašte na svůj účet.
  2. Přejděte do záložky Pokladna a vyberte volbu Vklad.
  3. Nyní se zobrazí logo Visa Card. Kliknutím na ikonu tuto možnost vkladu zvolíte.
  4. Zadejte nebo vyberte částku, kterou si přejete vložit, a kód bonusu (je-li k dispozici). Pak klikněte na tlačítko Vklad.
  5. Vyplňte Formulář pro vklad kreditní kartou a klikněte na tlačítko Odeslat. Proveďte tyto kontroly:
    Ověřte, zda zadaná adresa odpovídá fakturační adrese na výpisu z vaší kreditní/debetní karty. Pokud adresa neodpovídá, dojde k zamítnutí z důvodu neověřené adresy.
    Ověřte správnost informací týkajících se karty, jako je číslo karty, číslo CVV2 a datum vypršení platnosti.
  6. Na další obrazovce se zobrazí informace, zda transakce kreditní karty proběhla úspěšně, či nikoli.
  7. Je-li je transakce neúspěšná, obdržíte chybovou zprávu s příčinou selhání transakce. Je možné, že na kartě nemáte dostatek prostředků, proto si zkontrolujte zůstatek na kartě.
  8. Je-li transakce úspěšná, zobrazí se zpráva "Úspěšný nákup kreditní kartou" a jedinečné ID transakce, které byste si měli uschovat pro vlastní evidenci.
  9. Zavřete okno a vraťte se do lobby. Aktualizace zůstatku na vašem účtu by neměla trvat déle než pár minut. Pokud se zůstatek do dvou minut nezmění, bude možná nutné se od účtu odhlásit a znovu se přihlásit.

4. Jsou za provedení převodu účtovány nějaké poplatky?

Ne. Za vklady přes kreditní kartu neúčtujeme žádné poplatky.

5. Jak dlouho trvá převod peněz na můj účet?

Převod peněžních prostředků na váš účet proběhne během jedné až dvou minut.

6. Mohu na svoji kreditní kartu provést výběr?

Ano. Na svoji kartu VISA můžete provést výběr, ale pouze pokud máte kartu VISA nevydanou v USA. Žádná jiná karta výběry neumožňuje. V některých případech výběrů můžeme podle vlastního uvážení nejprve vyžadovat částečnou nebo úplnou úhradu všech výběrů vrácením všech předchozích transakcí účtovaných na kreditní kartu.

7. Je poskytnutí informací o mé kreditní kartě bezpečné?

Všechny pokladní transakce jsou zpracovávány v souladu se standardy pro platební karty PCI (Payment Card Industry), a to pomocí TLS1.2 šifrování, které zajišťuje zabezpečený přenos dat. Tato moderní technologie ochrany je využívána i předními bankami a finančními institucemi na celém světě.

8. Přijímáte debetní karty?

Ano. Přijímáme debetní karty VISA s třímístným bezpečnostním kódem CVV2 vytištěným na zadní straně karty.