MasterCard - často kladené otázky

  1. Proč mám k provádění plateb používat kartu MasterCard?
  2. Proč jsou odmítány transakce kreditní kartou?
  3. Jak můžu vložit peníze na svůj účet přes MasterCard?
  4. Je karta MasterCard spojena s nějakými poplatky?
  5. Jak dlouho trvá, než obdržím peníze převedené na svůj účet?
  6. Můžu přes MasterCard provádět výběry?
  7. Je používání karty MasterCard bezpečné?
  8. Přijímáte debetní karty?

1. Proč mám k provádění plateb používat kartu MasterCard?

Kartu MasterCard akceptuje více než 24 milionů obchodníků a jde o nejrozšířenější platební metodu kartou. Prostřednictvím kódu MasterCard SecureCode jste chráněni před neoprávněným použitím vaší karty.

2. Proč jsou odmítány transakce kreditní kartou?

Nejčastější důvody:

  1. Překročil/-a jste limit kreditní karty.
  2. Uvedl/-a jste neúplné nebo nesprávné údaje. Zadané jméno, adresa a/nebo telefonní číslo se musí shodovat s údaji, které má ve svých záznamech společnost, jež kreditní kartu vydala.
  3. Nezadal/-a jste správný bezpečnostní kód CVV2 (třímístný kód na zadní straně kreditní karty).
  4. Datum platnosti nebylo správné.
  5. Banka, která vydala vaši kreditní kartu, neautorizuje transakce s internetovými stránkami provozujícími hazardní hry. V takovém případě zkuste použít jinou kreditní kartu nebo zvolte jinou platební možnost.

3. Jak můžu vložit peníze na svůj účet přes MasterCard?

Postupujte podle instrukcí níže a převeďte peníze z karty MasterCard na svůj účet:

  1. Přihlašte se na svůj účet.
  2. Přejděte do karty 'Pokladna' a zvolte možnost 'Platba'.
  3. Zobrazí se logo MasterCard. Pokud chcete provést platbu touto cestou, klikněte na zobrazené logo.
  4. Zadejte nebo vyberte platební částku a bonusový kód (je-li k dispozici). Potom klikněte na 'Platba'.
    • Zadaná adresa musí souhlasit s fakturační adresou na výpisu z vaší kreditní/debetní karty, jinak bude karta odmítnuta z důvodu neověřené adresy.
    • Dbejte na to, aby údaje vaší karty (tj. číslo kreditní karty, číslo CVV2 a platnost) byly zadány správně.
  5. Další obrazovka bude obsahovat oznámení, zda převod kreditní kartou proběhl, či nikoli.
  6. Pokud se transakce nezdaří, obdržíte chybové hlášení s důvodem, proč k transakci nedošlo.
  7. Pokud je transakce úspěšná, objeví se zpráva „Úspěšný nákup kreditní kartou“ a jedinečné číslo transakce, které si uschovejte.
  8. Zavřete okno a vraťte se do lobby. Aktualizace zůstatku na vašem účtu by neměla trvat déle než několik minut. Pokud se zůstatek po dvou minutách neaktualizuje, zkuste se odhlásit a znovu přihlásit na účet.

4. Je karta MasterCard spojena s nějakými poplatky?

Ne. Nicméně ve vzácných případech si může společnost, která kreditní kartu vydala, účtovat poplatek za zálohu v hotovosti, který bude uveden na výpisu z vaší kreditní karty.

5. Jak dlouho to trvá, než obdržím peníze převedené na svůj účet?

Převod peněz na váš účet trvá jednu až dvě minuty.

6. Můžu přes MasterCard provádět výběry?

Možnost výběru není v některých zemích v současné době k dispozici. V položce Pokladna zjistíte, zda je tato metoda výběru pro váš účet dostupná. Výběr na kartu MasterCard můžete provést pouze tehdy, pokud jste za posledních 6 měsíců provedl/-a úspěšnou platbu prostřednictvím kódu MasterCard Secure Code. V některých případech můžeme dle vlastního uvážení rozhodnout, zda vyplatíme jen část nebo celý výběr prostřednictvím storna předchozích transakcí provedených vaší kreditní kartou.

7. Je používání karty MasterCard bezpečné?

Veškeré transakce v pokladně probíhají podle standardů datového zabezpečení Payment Card Industry (PCI) ve 128bitovém kódování, které zaručuje bezpečnost datového přenosu. Stejnou moderní ochrannou technologii používají velké banky a finanční instituce na celém světě.

8. Přijímáte debetní karty?

Ano. Přijímáme debetní karty MasterCard, které mají na zadní straně vytištěn třímístný bezpečnostní kód CVV2.