Maestro – často kladené otázky
- Jak mohu na svůj účet vložit prostředky pomocí služby Maestro?
- Kde najdu sériové číslo na kartě Maestro?
- Jsou se službou Maestro spojeny nějaké poplatky?
- Jak dlouho trvá, než obdržím peníze převedené na můj účet?
- Mohu provést výběr pomocí služby Maestro?
1. Jak mohu na svůj účet vložit prostředky pomocí služby Maestro?
Proveďte níže uvedené kroky:
- Přihlašte se na svůj účet.
- Přejděte do záložky Pokladna a vyberte volbu Vklad.
- Nyní se zobrazí logo Maestro. Kliknutím na ikonu tuto možnost vkladu zvolíte.
- Zadejte nebo vyberte částku, kterou si přejete vložit, a kód bonusu (je-li k dispozici). Pak klikněte na tlačítko Vklad.
- Zadejte údaje vyžadované formulářem a klikněte na tlačítko Odeslat.
- Na další obrazovce se zobrazí informace o tom, zda transakce Maestro proběhla úspěšně, či nikoli.
- Je-li je transakce neúspěšná, obdržíte chybové hlášení s vysvětlením důvodu selhání.
- Je-li transakce úspěšná, zobrazí se zpráva "Úspěšný nákup debetní kartou" a unikátní ID transakce, které byste si měli uschovat pro vlastní evidenci.
Aktualizace zůstatku na vašem účtu by neměla trvat déle než dvě minuty. Pokud se zůstatek do dvou minut nezmění, bude možná nutné se od účtu odhlásit a znovu se přihlásit.
2. Kde najdu sériové číslo na kartě Maestro?
Ne všechny karty Switch/Maestro/Solo mají sériové číslo. Záleží na tom, která banka kartu vydala.Pokud vaše karta číslo má, bude uvedeno ve spodní části karty a bude zřetelně označeno, např. textem Iss nebo Issue.
3. Jsou se službou Maestro spojeny nějaké poplatky?
Za vklady pomocí služby Maestro neúčtujeme žádné poplatky. Služba Maestro však může účtovat poplatky podle svého sazebníku. Další informace získáte na stránce http://www.mastercard.com/gateway/index.html.
4. Jak dlouho trvá, než obdržím peníze převedené na můj účet?
Peníze budou na váš účet převedeny okamžitě.
5. Mohu provést výběr pomocí služby Maestro?
Ano, k výběru pomocí služby Maestro je vyžadován úspěšný vklad pomocí daného účtu Maestro během posledních šesti měsíců.