Bezhotovostní bankovní převod – často kladené dotazy

  1. Co je Bezhotovostní bankovní převod?
  2. Jak mohu na svůj účet vložit prostředky pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod?
  3. Jak dlouho trvá, než obdržím peníze převedené na můj účet?
  4. Jaká je minimální a maximální částka, kterou mohu vybrat pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod?
  5. Jsou s výběry pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod spojeny nějaké poplatky?
  6. Jaké údaje jsou požadovány pro výběr pomocí Bezhotovostní bankovní převod?
  7. Jaký je průměrný čas zpracování při výběru pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod?

1. Co je Bezhotovostní bankovní převod?

Bezhotovostní bankovní převod je lokální či mezinárodní převod financí z jednoho bankovního účtu na druhý. Ve většině případů budete muset kvůli převodnímu příkazu navštívit banku osobně nebo použít internetového bankovnictví. Je také možné nastavit trvalý příkaz pro převod na náš účet.

2. Jak mohu na svůj účet vložit prostředky pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod?

Chcete-li provést bezhotovostní bankovní převod, následujte níže uvedené kroky:

  • Přihlaste se ke svému účtu.
  • Přejděte do karty pokladny a vyberte volbu Vklad.
  • Nyní se zobrazí logo Bezhotovostní bankovní převod. Kliknutím na ikonu tuto možnost vkladu zvolíte.
  • Zadejte nebo vyberte částku, kterou si přejete vložit, a kód bonusu (je-li k dispozici). Pak klikněte na tlačítko Vklad.
  • Zobrazí se okno Příjemce. Tyto informace bude vaše banka potřebovat k dokončení převodu.
  • Po zaznamenání údajů o příjemci a zkontrolování částky klikněte na volbu Odeslat.
  • Bude vytvořeno unikátní ID transakce, zaznamenejte si jej pro příští prokázání. Toto ID transakce můžeme použít k zpětnému vyhledání bankovního převodu.
  • Použijte internetového/telefonního bankovnictví nebo osobně navštivte banku a požádejte o bezhotovostní převod na základě údajů o příjemci získaných v kroku 5. Nezapomeňte zadat údaj Referenční číslo.
  • Po převodu finančních prostředků zašlete e-mailem následující údaje na adresu zákaznickou službu.
    1. ID transakce (z pokladny).
    2. Vaše jméno.
    3. Částka bezhotovostního převodu.
    4. Datum bezhotovostního převodu.
    5. Název banky, ze které byly převedeny prostředky.
    6. Referenční číslo bezhotovostního bankovního převodu, které jste obdrželi od banky (je-li k dispozici).

3. Jak dlouho trvá, než obdržím peníze převedené na můj účet?

Finanční prostředky budou převedeny na účet, jakmile bude bezhotovostní převod prověřen, což může trvat až tři pracovní dny.

4. Jaká je minimální a maximální částka, kterou mohu vybrat pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod?

Minimální částka pro výběr je ekvivalentem 1000 USD/1000 EUR a 2000000,00 USD je maximální částka, kterou můžete vybrat pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod.

5. Jsou s výběry pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod spojeny nějaké poplatky?

Tato služba je z naší strany zdarma, poplatek si ale mohou účtovat banky.

6. Jaké údaje jsou požadovány pro výběr pomocí Bezhotovostní bankovní převod?

Požadované informace pro výběr pomocí bezhotovostního převodu závisejí na zemi banky zvolené na stránce výběru. Je třeba zadat detaily jako je jméno banky, adresa banky, číslo účtu, ABA směrové číslo/swift kód/sort kód banky a další údaje požadované na stránce výběru.

7. Jaký je průměrný čas zpracování při výběru pomocí služby Bezhotovostní bankovní převod?

Všechny výběry jsou nejdříve schváleny naším interním revizním týmem, což trvá až tři pracovní dny. Jakmile výběr zpracujeme, bude trvat 3-5 pracovních dní, než se finanční prostředky objeví na bankovním účtu.