Mám technické problémy se svým účtem. Jaké informace vám mám poslat?
Pokud máme vyřešit technické problémy na vašem účtu, uveďte v e-mailu následující informace:
- Máte aktivované soubory cookies a Javascript?
- Operační systém (Windows 7 / Windows 8 ...)?
- Prohlížeč a jeho verze (Internet Explorer / Firefox / Chrome ...)?
- Poskytovatel internetového připojení?
- Jaké internetové připojení používáte (modem, ISDN...)
- Máte nainstalovaný firewall? Pokud ano, jaký?
- Máte nainstalovanou nejnovější verzi Flash Playeru?
Čím podrobnější popis problému, tím lépe se vám budeme moci věnovat:
- Co přesně nefunguje?
- Jaká chybová hlášení dostáváte a kdy?
Pokud nám budete posílat zprávu přes zákaznický kontaktní formulář, můžete do ní také přímo načíst snímek obrazovky chybového hlášení nebo daného problému.