Mám technické problémy se svým účtem. Jaké informace vám mám poslat?

Pokud máme vyřešit technické problémy na vašem účtu, uveďte v e-mailu následující informace:

  • Máte aktivované soubory cookies a Javascript?
  • Operační systém (Windows 7 / Windows 8 ...)?
  • Prohlížeč a jeho verze (Internet Explorer / Firefox / Chrome ...)?
  • Poskytovatel internetového připojení?
  • Jaké internetové připojení používáte (modem, ISDN...)
  • Máte nainstalovaný firewall? Pokud ano, jaký?
  • Máte nainstalovanou nejnovější verzi Flash Playeru?

Čím podrobnější popis problému, tím lépe se vám budeme moci věnovat:

  1. Co přesně nefunguje?
  2. Jaká chybová hlášení dostáváte a kdy?

Pokud nám budete posílat zprávu přes zákaznický kontaktní formulář, můžete do ní také přímo načíst snímek obrazovky chybového hlášení nebo daného problému.