Jak mohu provést uzavření vlastního účtu?

Váš účet můžete kdykoli uzavřít v položce “Můj účet / Zavřít účet”, nebo o uzavření účtu požádat prostřednictvím e-mailu naši zákaznickou službu. Z účasti v herní a sázkové nabídce se můžete vyloučit na 1 týden, 1 měsíc, 3 měsíce nebo na dobu neurčitou (nejméně 6 měsíců).

image

Upozornění: uzavření vlastního účtu je před vypršením stanovené lhůty ze strany zákazníka nevratné. Po uplynutí lhůty (1 týden/1 měsíc/ 3 měsíce) bude účet automaticky reaktivován. Uzavření účtu na dobu neurčitou trvá nejméně 6 měsíců, a opětovné otevření účtu se neděje automaticky.

V případě potřeby nezapomeňte požádat o vyplacení eventuálního peněžního zůstatku na Vašem účtu. Další platby na Váš uzavřený účet u PartyPoker nejsou po dobu uzavření možné. Do Vašeho účtu se můžete i nadále přihlásit pomocí Vašich přístupových údajů a můžete ho i nadále spravovat. Pokud si přejete uzavřít Váš účet tak, abyste se na něj už nemohli přihlásit, obraťte se na naši zákaznickou službu, přičemž uveďte Vaše jméno a příjmení, adresu Vašeho bydliště, datum narození a Vaši e-mailovou adresu, které jsou uloženy na Vašem účtu u PartyPoker. Při uzavření vlastního účtu z Vaší strany nebo ze strany zákaznické služby nebudou Vaše osobní údaje vymazány. Tyto údaje musí být z bezpečnostních důvodů uloženy až do konce zákonné promlčecí lhůty, jelikož mohou být potřebné k uplatnění, výkonu nebo obhajobě právních nároků před úřady nebo soudy. O vymazání těchto údajů může zákazník požádat po uplynutí příslušné lhůty. Po uzavření vlastního účtu se u PartyPoker nelze nově zaregistrovat.