Máte otázky? Zde najdete odpovědi na některé z nejčastějších dotazů.

Proč musím při registraci poskytnout osobní údaje? Je to nezbytná podmínka k tomu, abyste mohli plně využívat kompletní nabídku na stránce partypoker. Potřebujeme znát vaše jméno, příjmení a adresu, abychom vás mohli kontaktovat; vaše datum narození pro nás představuje potvrzení, že jste dovršili zákonný věk, kdy se u nás můžete zaregistrovat; e-mailová adresa poslouží ke komunikaci v případě, že se vyskytnou problémy.

 

Proč vám musím posílat kopii dokladu totožnosti? Ověření věku vyžaduje český zákon, jelikož jsme povinni beze zbytku identifikovat všechny zákazníky na základě dokladu totožnosti. Pokud se údaje, které jste zadali při registraci, neshodují s naší databází, musíme vás vyzvat, abyste nám poskytli kopii dokladu totožnosti.

 

Má tento proces nějaký časový harmonogram? Proces známý pod názvem Know Your Customer (KYC) se řídí následujícím harmonogramem.

 

  • Kompletní ověření zákazníka musí proběhnout nejpozději do 30 dní.
  • Jakmile obdržíme kopii vašeho dokladu totožnosti (pokud se údaje neshodují), budeme se ho snažit ověřit do 24 hodin.

 

Jaký doklad lze použít? Akceptujeme jakýkoli úředně vydaný doklad, který musí nicméně obsahovat vaše jméno, příjmení, datum narození, místo narození a vaši fotografii.

 

Proč nebyl můj doklad totožnosti akceptován? Váš doklad totožnosti nebyl akceptován, protože v něm musí být čitelně uvedeno vaše jméno, příjmení, datum narození, místo narození a musí obsahovat vaši fotografii. Kopie vašeho dokladu nebyla čitelná. Pokud jde o občanský nebo řidičský průkaz, musíte nám poslat kopii přední i zadní strany.

 

Je načtení mých osobních dokladů bezpečné? Pomocí technologie 'SSL' ručíme za bezpečné uchování vašich dokladů, jakmile opustí váš počítač. Proto vás můžeme ujistit, že při odeslání přes internet nemohou být vaše doklady zachyceny třetí stranou.

 

Jak jsou moje doklady po odeslání chráněny? Vaše doklady jsou uchovávány v přísně zabezpečeném datovém centru vybaveném několikastupňovými bezpečnostními kontrolami, které chrání vaše údaje před neoprávněným přístupem.

Kdo má přístup k mým dokumentům? Přístup k těmto datům mají pouze zaměstnanci, jejichž úkolem je ověřování dokumentů.

Nemám možnost, jak dokumenty naskenovat - co mám dělat? Je to jednoduché: dokumenty můžete vyfotit digitálním fotoaparátem, telefonem nebo webovou kamerou. Dbejte prosím na to, aby snímky byly čitelné!

Kde najdu nejbližší pobočku terminálu Czech POINT? Nejbližší pobočku terminálu Czech POINT najdete zde: https://www.czechpoint.cz/public/